1. Påmelding
    All påmelding må skje via bookingsiden vår https://mys-vs3.icapire.net/login_page/
    men vi hjelper deg gjerne om du trenger det. Ta kontakt da på kontor@dansogballett.no
    Man er automatisk påmeldt fra høstsemester til vårsemester (over jul), og foresatte må
    melde fra hvis eleven ønsker å slutte eller endre på kurset man går.
  2. Venteliste
    Noen kurs vil bli fulle og da setter vi opp en venteliste. Meld på via bookingsiden vår, så vil
    det kurset som er venteliste på være merket i gult. Vi gir beskjed om det åpner seg en plass på
    ønsket kurs.
  3. Utmelding
    Utmelding mellom høst- og vårsemester gjøres på mail kontor@dansogballett.no med
    elevens navn og kurs.
    Påmelding er bindene og hvis eleven slutter i løpet av et semester, så må kurset betales i
    sin helhet.
  4. Betaling
    Ved påmelding, så får man en bekreftelse på kurs. Dette er ikke en faktura, men kun en
    oversikt over hva du har meldt på. Her vil også prisene på kurset være ført opp.
    Faktura vil bli sendt over på mail (samme mail som du har ført opp på bookingsiden).
    Betalingen må merkes med fakturanummer og navn på eleven.
    Det et ingen problemer med å dele opp betalingen hos oss. Dette avtales på mail til
    kontor@dansogballett.no
  5. OBS! Det gis ingen refusjon på kursavgift hvis man har vært på klasse en gang eller mer.